Nya rutiner för parkeringar

DIGITAL KÖHANTERINGSTJÄNST

Från den 15 september 2021 kommer du att kunna hantera alla dina ärenden gällande bilplatser online via Mitt Hsb dygnet runt och var du än är.

Vi hoppas att du kommer uppskatta den nya tjänsten som nås via mina sidor på hsb.se/nst

  • Tydlig överblick.
  • Möjlighet att digitalt ställa sig i kö och söka ledig bilplats.
  • Följa och bevaka när intressanta bilplatser blir lediga

Se till att du har uppdaterat och registrerat din e-postadress inne på hsb.se/nst.   

Om du vill säga upp ditt hyresavtal för bilplatser eller förråd gör du det enkelt under Min bostad och under Bostadsavtal i Mitt Hsb. Ytterligare information och manual för tjänsten hittar du under Brf dokument på hsb.se/nst

Har du frågor eller behöver hjälp är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på: Kundcenter61@hsb.se eller på telefon: 010-442 50 00 # Knappval 2

Med vänliga hälsningar / HSB Norra Stor Stockholm och Brf Platån.