Boka

Tjänsteleverantör byttes 2022-04-19. Uppdateringen är klar.

Kommer du inte in så måste du uppdatera appen i telefonen se nedan “Bokning via app”
Du behöver konfigurera om appen i telefon, enklast är att ta bort appen och sedan installera om den enligt instruktionerna nedan.

Bokning av tvättstuga eller bastu kan göras via webbokning eller app.

Bokning via webbokning
För att boka tvättstuga samt bastu via webbokning, klicka på länken nedan.
Boka tvättstuga, bastu samt Platålyan

Om ni saknar inloggningsuppgifter så skicka ett mail till bokning@brfplatan.se med uppgifter om namn, adress och lägenhetsnummer så får du tillbaka ett mail med uppgifterna.

Bokning via app
Det finns även möjlighet att boka tvättstuga samt bastu via app. För att kunna göra det behöver man ladda ner appen Electrolux Vision MOBILE samt logga in i webbokningen för att skanna din QR-kod.

  1. Ladda ner appen Electrolux Vision MOBILE i din telefon
    App Store
    https://apps.apple.com/se/app/electrolux-vision-mobile/id880022671?mt=8
    Google Play
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.electrolux.visionmobile&hl=sv
  2. Logga in i webbokningen
  3. Välj en tvättstuga i bokningspanelen
  4. Klicka på “Använd mobilen för att boka” längst ner på sidan
  5. När du klicka på länken så visas din QR-kod
  6. Öppna appen Electrolux Vision MOBILE och välj “Scanna QR-kod” längst ner i appen
  7. Klart!

Det går också att ange webadressen manuellt i appen : https://cshub.epr-apps.com:443/S0308BrfPlatan/Api/Mobile/VisionMobile.asmx

I appen kan man enkelt boka eller avboka tvätt-/bastutid samt se aktuell maskinstatus under ditt tvättpass.